måndag 2 maj 2016

Måndagsenergi


är väl härligt när den dyker upp! Vårsolen har den effekten på oss! Iaf på mig. Hur trött jag än var idag ,så, från att jag kom på att jag skulle städa på balkongen, till att jag hade handlat blommor så hade det bara gått en dryg timma! 


före....hur dammigt som helst




På Plantagen hade de färdigplanterade lådor, perfekt för mig!





Tog fram lite styling från min visningskollektion från Zelected by Houze...
(kod 5808 vet ni väl vid det här laget)




Snygga kuddfodral finns det hur många som helst, detta är ett av favoriterna den här säsongen



En liten skvätt rosé fick sätta piff på måndagskvällen i solen



Perfekt förvaring på uteplatsen i sommar











Skönt med en kortvecka, härligt med kommande långhelg!

Välkommen härliga maj!








Inga kommentarer: