tisdag 24 maj 2016

Återhämtning

Ibland behöver man lite återhämtning, lite eftertanke, speciellt om man känner att livet rusar förbi... Så mycket man vill hinna med!
Att spendera ensamtid ute i stugan är mitt bästa för mig! Att bara njuta av naturen runt omkring, känna vinden, höra båtarna, läsa en bok, lyssna på en podd... 
Det blir inget bad än, det är för kallt än så länge, bara 9 grader! 
Tyvärr missade jag solnedgången eftersom mitt arbete slutar så sent den här veckan. Men alltid så vackert!
På räcket ställer jag upp det som dricks för tillfället med den underbara utsikten i bakgrunden! Idag var det kaffe. 
Idag är det väldigt varmt! Solen gassade på riktigt ordentligt! 
Har hittat tillbaka till läsandet, brukar mest bli på sommaren. Läser gärna mys-tjej-böcker, gillar Nora Roberts! Lättsamt men ändå spännande. 

Kram på er! 


Inga kommentarer: