fredag 15 april 2016

Modevisningen



I söndags var det då dags, att få vara med och visa upp kläder från Cloudno9style , butiken som väldigt många plagg i min garderob kommer ifrån!
I stallet ute på Taxinge skulle det äga rum, över 220 biljetter sålda! Catwalken var både lång, smal och hög. Senast jag var modell, det var väääääldigt länge sedan, då gick jag på gamla Trombon i Södertälje med min dansgrupp och då var det nere på golvet, så lite hissnande känsla var det när jag steg upp på catwalken första gången, tur att jag provgick innan det började! 

förväntansfull

Den berömda kakbuffén som gästerna fick mumsa av


Fem uppsättningar hade jag, fyra av dem innefattade mina älsklingsjeans, så sköna! De köpte jag för några veckor sedan och ångrar det inte en enda sekund! Stretch och bootcut gör under för figuren. 


Min absoluta favorit, så snygg! Sixty Days Hippie Blouse



Ponchon Monrow Cora Poncho Blue för mig som älskar jeansnyanser



Annika och Fru Sederblad står och småpratar innan det är dags! Läs gärna fru Sederblads blogg här



Bild från en vän i publiken






En instagrambild där jag kom med på ett hörn







Det skulle vara roligt att se fler bilder från de andra som gick, man hade ju fullt sjå med sig själv och klädbyten och så, jag ska fråga en som jag vet fotade
Det var så himla kul att få vara med, det gör jag gärna fler gånger!!



Ha en riktigt trevlig helg! Håller tummarna för sol!


Kram Jenny






Inga kommentarer: