lördag 19 oktober 2013

R som i...

Rosor, Rosa Bandet, Rom, Resor, Ro, Roligt, Recept, Romantik, Runkeeper, 
Rutigt, Randigt, Rostigt, Rött, Ringar, Regn, Rally, Raggare, Rock, Rockring, Revär, Ringklocka, Ranunkel, Rönn, Rektangel, Ratt, Rävar.... och...

Radio, till och med Roberts Radio!! Retro ;)



Min favoritradio i köket! 
Den har en liten historia, jag vann den nämligen, det var utlottning på en blogg som heter 
 Jag blev så himla glad, den passade ju så fint i mitt kök dessutom. Det var ganska länge sedan det var den utlottningen, sen har jag vunnit fler saker genom åren...
Riktigt Roligt!

Skriv gärna en liten kommentar, eftersom jag skänker en krona till Rosa Bandet per kommentar på hela fotoutmaningen i slutet av månaden!
Här är de som startat fotoutmaningen, kika gärna in där så ser ni fler som antagit utmaningen.
Sara och Malin


Kram Jenny

1 kommentar:

Sahra sa...

Jag läser Aratorp ibland och jag minns när det var den där utlottningen. Så det var du som var den lycklige vinnaren. Väldigt snygg.