torsdag 31 oktober 2013

Å som i...

Återbruk, återvinning och återanvändning!

Igår var jag och kastade min pappersinsamling på återvinningen, 
lämnade lite saker och kläder till loppisen 
och pantade mina burkar.

Jag gillar verkligen återbruk! Springer på loppis lite då och då!
Mina bästa fynd är mitt soffbord (som kan skruvas upp till matbordshöjd!)
Och mitt fina skåp som jag har tv:n på! (det kommer att bli vitt...)



Nu är det sista oktober och månaden är slut, även fotoutmaningen som du kan läsa om i flera av mina inlägg i oktober, som Sara och Malin har.
Jag tänker fortsätta hela vägen, kanske kommer de sista bokstäverna redan ikväll...


Ha en fin dag!

Kram Jenny

2 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Loppis är bra och likaså att återvinna :)
Kram

Home2tiny sa...

Återvinning gillas på alla sätt o helst loppisar där man kan fynda riktiga små skatter. Ha en mysig helg. Kramisar Tina